2014. június 11., szerda

17. kill

Sziasztok! Mint ahogy olvashattátok az előző részben egy új szereplőnk van, akit már ki is tettünk a szereplők közé. 
Nem is húzom tovább az időt! Jó olvasást! :)

*James szemszöge*
Egyáltalán nem érzem jól magam, azok után, hogy ott hagytam Lisát.. Tudom, hogy hiába mondja, hogy egyedül szeretne lenni.. Szüksége van rám.. Oda kellene mennem, furcsa érzésem támadt. Remélem nem csinál semmi hülyeséget.. Oda megyek.. Neem inkább nem.. Vagy de.. - indultam meg ajtóm felé, amikor megcsörrent a telefonom Justin az.. Fhu az a gyökér..
- Mit akarsz te szemét? - szóltam bele a telefonba.
- Menj oda Lisához! Furcsa érzésem van, én nem akarok kérlek menj és nézd meg van-e valami baja, kérlek..
- Ez mi? Menj oda te, ha annyira akarod tudni mi van vele. Egy gyáva, érzéketlen féreg vagy..
- Hagyjuk már most ezeket a sértegetéseket, inkább menj és nézd meg mi van vele, és hívj majd. - nyomta ki a telefont.

Egyre gyanúsabb, hogy nem csak nekem van furcsa érzésem.. Mindenképpen oda megyek, amúgy is oda akartam, még mielőtt Justin felhívott volna..

Kocsimmal oda siettem Lisáék házához, az ajtó szerencsére nyitva volt, ezért be tudtam menni..
- Lisa! Lisa! - kiabáltam miközben mindenhova benéztem, és kerestem őt.
A fürdőszoba ajtó résnyire nyitva volt, csöpögést hallottam.. Tudtam, hogy nem olyat fogok látni, mint amilyet akarok.. Össze szedtem minden erőmet és benyitottam..
Lisa ott feküdt a véres vízzel teli kádban, eszméletlenül.. Szerencsére nem merült a víz alá.. Amint megláttam, oda rohantam kivettem a vízből, majd fel hívtam a mentőket, utána pedig Justin.. A mentősök hamar kiértek, még élve bevitték a kórházba.. Justin nem akar bejönni a kórházba.. Azt akarja, hogy én mondjak el neki minden fejleményt.. Rohadtul nem tudom, mi baja van ennek az idiótának.. Ha még mindig szereti miért szakított vele pont most?

Itt állok a kórházban.. Az ideg már teljesen a hatalmába kerített... Mit csinálhatnak szegény Lisával? Túl fogja élni ezt egyáltalán?

*2 hónappal később*
*Lisa szemszöge*
Újra suliba járok, nagyjából sikerült feldolgozni az eddig történteket.. Bár anya.. Anyát sosem fogom tudni elfelejteni és soha nem fogom túl tenni magam a halálán. Soha..
Justinnal azóta sem találkoztam még a suliban sem. Hála istennek.. Nem szeretnék vele soha többet találkozni. Soha.
A mai nap is ugyanúgy kezdődik mint a többi. Suliba James-sel megyek..
Bár ez a nap egyáltalán nem lesz jó nap..
- Sziasztok. - köszöntek a folyosón lévő lányok..
- Hello. - köszöntünk vissza Jamessel..
Amióta Justinnal jártam elég sokan úgy mond 'megszerettek' vagy nem tudom.. De már mindenki köszön, mindenki a haverjának tart.. Régen.. Régen se rosszba se jóba nem voltam senkivel, csak a fiúkkal voltam jóba.. Ahj, úgy hiányoznak.. Főleg Keith.. Bárcsak ugyan olyan lenne minden mint régen..
- Szia...... Lisa.. - köszönt a hátam mögött egy ismerős hang.. Nem! Nem akarom, hogy Justin legyen.. Nem fordulok hátra, csak megyek egyenesen tovább, mint ha nem is hallottam volna..
- Lisa. - szólt megint, vettem egy mély levegőt, össze szedtem minden erőmet, majd hátra fordultam..
- Mit akarsz Justin? - kérdeztem, majd melleim alatt összekulcsoltam kezeimet.
- Beszélni szeretnék veled. - fogta meg a kezem, mire gúnyosan elnevettem magam.
- Te velem? Soha! Ez volt az utolsó hogy szóba álltam veled. Felejts el! És ne okozz már több fájdalmat. Mit akarsz tőlem? Egyszer már így is majdnem megöltél, még ha nem is szó szerint, de akkor is... Tudod mennyi bajt hoztál a fejemre? Olyanokat amiket nem tudok megbocsájtani és most nem csak a szakításunkról beszélek.. Amióta közelebbről megismertelek, el baszódott az életem. Egyszerűen megutáltalak.. Eddig mindig kiálltam melletted, mert szerettelek. De többet ez nem így lesz, mert már nem vagyok képes eltűrni ezeket a dolgokat. Justin kérlek hagyj békén. - gyűlt meg könnyel a szemem.
- Gyűlölsz? Komolyan kimered mondani ezt? Tudom, hogy nem gyűlölsz.. És nem foglak békén hagyni. Még nem. - rázta meg fejét.
- Gyűlöllek. - mondtam, miközben mélyen a szemébe néztem.. Majd ott hagytam.

Gyűlölöm? Dehogy gyűlölöm. Imádom! Még mindig iszonyat szerelmes vagyok belé. De béként kell hogy hagyjon, szeretnék boldog lenni és Justin ehhez nem megfelelő. Nem akarok még több bajt. Miért nem tudja megérteni? Ha szeret még, miért nem akarja, hogy nekem jó legyen? Annyira nem értem őt.
Remélem béként fog hagyni. - gondolkozásomat, Lily zavarta meg.
- Szia Lisa. - mosolygott
- Szia. - mosolyogtam vissza.
- Ma lesz egy buli Chrisnél. Gyere el. - mondta
- Köszi, de ezt inkább kihagyom.
- Nem lehet! Kötelező. - kacsintott, majd elmosolyodott.
- Jóóó. Elmegyek. - mosolyogtam vissza.
Végül is mi bajom lehet? Legalább kicsit kikapcsolok.. Jut eszembe hol van James?

7 megjegyzés:

  1. sziia van nálam ami téged illet:)
    http://nicolemoor.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett siess a következővel :D

    VálaszTörlés
  3. jó rész lett,siessetek kövivel :)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! :)
    Remélem hamar lesz rész, mert minden nap izgatottan nézek fel az oldalatokra, hogy kint van-e már. :)
    Van számotokra egy díj tőlem. :) http://friendshiporlovejb.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
  5. lehetne már új rész mert kb 2 hónapja nem volt ...

    VálaszTörlés