2014. május 4., vasárnap

13. Születésnap

Miután észre vette, hogy felébredtem, mosolyogva köszöntött.
- Jó reggelt. 
- Jó reggelt. - köszöntem vissza félénken

Félénken? Igen félénken.. Még mindig az éjszaka hatása alatt állok. Újra és újra arra gondolok, hogy milyen jó volt vele. Gyönyörű éjszaka volt. Soha nem hittem volna, hogy pont egy Justinnal eltöltött éjszakára mondom majd ezt. És most még is ez történt.

- Tetszett az éjszaka ugye? - kérdezte a szokásos perverz 'mosolyával' ami már vigyorgás.
- Tetszett. - mosolyodtam el, majd felültem. - Most viszont el megyek lefürdök. - álltam fel.

Amikor épp indultam volna el, Justin megfogta a karomat, magához húzott, szagolt egyet a nyakamon, majd megszólalt. 

- Majd ha én azt mondom. - suttogta fülembe, majd erősen megmarkolta a fenekem.
Már korán reggel elcsábít.. Nem lesz így jó. Össze kell szednem magam.
- Nem. - toltam el magamtól. - Akkor megyek amikor szeretnék. - jelentettem ki, majd újra elindultam a fürdőszoba felé.
- Rendben. De mire ki jössz nem leszek itt. El kell mennem. - kiáltott utánam, majd válasz nélkül becsuktam magam után a fürdőszoba ajtót..

**

Tényleg elment. Itt hagyott.. Szinte semmi nincs ebben a házban, mit fogok csinálni amíg vissza nem jön? Ráadásul az erdőközepén vagyok, egy faházba, ahol még csak térerő sincs. A kedves szándéka meglátszik. Se. 

**

Már elég messzire eljöttem a háztól, de még vissza találok. Nem akarok elmenni, csak térerőt keresek, hogy feltudjam hívni Justint, hogy jöjjön értem.. 
Már 30 perce, itt járkálok, de sehol semmi.. Amikor már feladom, és leülök egy kivágott fa törzsére, és ránézek a képernyőre, felfedezek egy csíkot a kijelző jobb felső sarkában. 
- Ez az! Végre! - kiáltottam fel, miközben felugrottam.. 
De amint számra egy győztes mosoly húzódott, azonnal el is tűnt a jel.
- Hogy az a ....... - káromkodtam.
Legszívesebben a földhöz vágtam volna a telefonom, de nem.. Még szükségem van rá. Hátha találok térerőt..
 
**

Szomorúan sétáltam vissza a faházba, két óra próbálkozás után.. Komolyan még a térerő keresés kint a hidegben, izgalmasabb volt, mint itt bent feküdni.. 

**

Ez a semmit tevés már az agyamra megy.. Semmit nem tudok csinálni, ráadásul rohadt hideg van már itt bent is.
Csalódottan bámulom a telefonom kijelzőjét, amikor újra megjelenik a csík, ráadásul kettő. Szuper! De most nem mozdulok meg..
Miután felbukkant a csík, ötször csipogott a telefonom, egymás után.

Önnek egy új üzenete érkezett!
Önnek egy új üzenete érkezett!
Önnek egy új üzenete érkezett!
Önnek egy új üzenete érkezett!
Önnek egy új üzenete érkezett!

Jelent meg ez a mondat a kijelzőn, ötször egymás után.. 
Gyorsan megnyitottam az üzeneteket, amíg még el nem ment a térerő..

Szia Lisa! Jenna vagyok. :) Találkoznunk kéne most. Neked hol lenne jó? - Jenna
Miért akar találkozni? Mi lehet ennyire fontos?
Lisaaaaaaaaaaaaaaaa fontos! Kérlek írj vissza. - Jenna
Három percet várt, a két üzenet között, nem hiszem el, hogy nem tud várni.
Akadt egy kis elintézni valóm, majd csak éjszaka érek haza. - Justin.
Szuper. Justinnnnn, kinyírom ha haza jön.
Lisaaaaaaaaaaaaaa írj már kérlek. - Jenna
Türelmetlen.
Kis lányom! Azonnal gyere haza, halálra aggódom magam, legalább csak írj! - Anya
EGY éjszaka nem megyek haza, tudja hogy Justinnal vagyok, de aggódik, ez nem normális. Miért kell ennyire félteni egy 19 éves lányt? Azt hiszi nem tudok magamra vigyázni? Istenem... Anya..

Gyorsan vissza írtam mindenkinek.. A lényeges üzenet még mindig Jennáé.. Miért akar találkozni? 
- Nem tudunk most találkozni, nem tudok haza menni, onnan ahol most vagyok. Bocsi. - Lisa
- Találkoznunk kell, elmegyek érted. - Jenna.
- Nem tudom hol vagyok. - Lisa
- Justinnal? Erdőben? - Jenna
- Igen. de te honnan tudsz erről? - Lisa
- Megyek. - Jenna

Most már tényleg kíváncsi vagyok mit akar... És arra is hogy hogy ért ide 10 perc alatt..
- Szia, el kell jönnöd velem. - mosolygott, egyáltalán nem volt feszült, ideges... Amit nem értek, az az hogy az SMS-eiből nem azt vettem le, hogy nyugodt lenne. 
- Hova? - kérdeztem kíváncsian.
- A kocsiban elmondom, csak gyere. - szállt be kocsijába..
Egy kis gondolkozás után én is beszálltam.. Bár most már nem tartom helyes döntésnek.
- Naa? Hova megyünk? - kérdeztem türelmetlenül.
- Boldog születésnapot, drága barátnőm! - mosolygott rám, majd vissza nézett az útra.
- Mi? Ezt még is honnan tudod? -  le sokkalt az, hogy honnan tudja, és az, hogy drága barátnőjének szólított. Szart se vagyok a legjobb barátnője. Gyűlölöm a szülinapokat, ezért se árultam el senkinek, hogy mikor van.

- Csak tudom. - mosolyodott el újra.
- De csak egy ember tudja. Az édesanyám. - mondtam most már feszülten..
Nem válaszolt csak leparkolt.
- Maradj itt. - mondta, majd kiszállt a kocsiból, és rám zárta az autót.
Mi a fasz? Miért zárta rám az ajtót? És miért ment oda, az út túl oldalán lévő srácokhoz, akik nem azok a 19 éves korosztály.

*Külső szemlélő*
Pár perc múlva Jenna be megy, egy elhagyatott ház ajtaján, a srácok akikkel eddig beszélgetett, Lisához veszik az irányt, a kocsi ajtaja még mindig zárva, ezért kénytelenek betörni  a kocsi szélvédőjét, ami szerencsére nem tesz kárt Lisában.
Lisa nagyon rémült, fogalma sincs mit akarhatnak tőle.. Kiveszik Lisát a kocsiból, majd átrakják egy másikba, majd gyorsan elhajtanak.
 
*Lisa szemszöge*

Fogalmam sincs ezek a srácok, inkább férfiak mi a szart akarnak tőlem... Rettegek, mert nem éppen egy kedves társaság, sokkal inkább, bunkó, durva, és perverz társaság.
- Mit csináltok? És miért? - kérdeztem rémülten.
- Bieberke a megbízónk, ne minket hibáztass baby.. - simított végig a combomon egy 35 év körüli fickó.. Nem tűrhettem, lekevertem neki egyet..
- Az anyád és te is halottak vagytok. - ordibált, majd egy szúró érzést éreztem a fejemen, aztán elsötétült minden.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!!! *-* Siess a kövivel!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóó rész lett,siessetek kövivel :) <3

    VálaszTörlés
  3. szia linkcsere? http://egyizgisztori.blogspot.hu/ chatbe válaszolj nálam köszi :) egyébként jó sztori, tetszik, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó hamar a kövit!!!! ;) :-D
    <3

    VálaszTörlés
  5. Imadom a blogotokat! <3 siessetek a kovetkezovel! <3 :))

    VálaszTörlés
  6. Mikor lesz új rész ? :o Már nagyon várom ! <3

    VálaszTörlés