2014. május 23., péntek

15. Meglepetés

!!!FELHÍVÁS!!!

Az előző résznél kiderült, hogy vannak olyan emberek, akik megfelelő háttérinfó nélkül véleményezik az írásunkat (jelen pillanatban a sajátomról beszélek, az előző részt is én írtam). Úgyhogy a félreértések elkerülése végett szeretném jelezni, hogy mindent okkal írunk/írok le, nincs félreírás, viszont olyan lehet, hogy a még közzé nem tett részben található a bennetek esetlegesen felmerülő kérdésekre a válasz. Ezúton szeretnék megkérni minden kedves olvasót, hogy VÁRJON!!! Mindent megtud mindenki, ez lehet a következő részben, vagy a tízzel utána lévőben. Kérdezni kérdezhettek, ha valami nem világos, de tudatlanul ne állítsatok olyat, ami esetleg megbánthatja az írót/írókat! Köszönöm a figyelmet!

Ijedten pattantam fel, zakatoló szívvel berohantam és megkerestem Justint. A konyhában állt, mellkasa gyors ütemben emelkedett és süllyedt, vicsorított, a földön heverő, szétlőtt mobil darabjait bámulta. Kifutott belőlem a vér, amikor dühtől égő szemeivel, minden porcikám készen állt az elrohanásra, de nem fogadtam szót az ösztönömnek, inkább szembe fordultam vele, és nem elrohantam, hanem oda hozzá, karjaimat nyaka köré fontam és magamhoz öleltem. Eleinte nem mozdult, aztán karjait lassan derekam köré fonta, ölelése egyre szorosabbá vált, a végén pedig már igazán ölelt, nem csak azért, mert én öleltem, hanem mert ő is akarta. Hirtelen valami égetni kezdte a csípőmet, ellöktem őt magamtól reflexből, eléggé megbántódott szegény. Megláttam a kezében a fegyvert, a forró cső égette meg a bőrömet.

-Mi a baj? - kérdezte, próbált mélységesen kedvesnek tűnni, de érződött a hangjában a sértődöttség.
-A fegyvered megégetett. - mutattam meg neki a piros részt, lerakta a fegyverét, és a hűtőhöz sétálva kivett belőle egy tégelyt, a sebhez térdelt, majd valamilyen kenőccsel bekente a sebet.
-Ez majd gyorsan helyrehozza a sebedet. - felelte mosolyogva, majd felnézett rám - Ne haragudj!
-Nem baj, köszönöm. Kivel veszekedtél ilyen bőszen? És hogyhogy neked volt térerőd?
-Egy balfasszal, és úgy, hogy az én telefonom érzékenyebb volt, így bárhol vagyok, bármikor tudok hívni bárkit.
-Nekem is kell egy olyan telefon. - kuncogtam el magam.
-Mindjárt. - felelte, majd felállt és visszarakta a tégelyt a hűtőbe, intett nekem, majd elindult.

Egészen a szobájáig követtem.

-Fordulj el. - mondta komoran, nem értve a dolgot, de hátat fordítottam neki, hamarosan azt hallottam, hogy gépel, kicsit később a sűrített levegő sajátos hangját hallottam, vagyis egy ajtó nyílt ki mögöttem - Maradj így, amíg nem szólok. Komolyan mondom, ha megfordulsz, kinyírlak!
-Nem fogok megfordulni, nincs szükség az üres fenyegetőzésre. - feleltem szemeimet megforgatva, hirtelen a nyakamon éreztem a leheletét.
-Hidd el, édes, üres fenyegetés sohasem hagyja el a számat! Én a valós dolgokat mondom. Szóval ha meg mersz fordulni, meghalsz!

Azonnal otthagytam. Nekem ilyen elmebeteg pasi nem kell. Maradjon csak a kurváinál, meg is érdemli őket.
Hirtelen egy kéz kapta el a csuklómat, a következő pillanatban már a falnak voltam nyomódva.

-Mégis mit képzelsz, hova mész? - kérdezte dühösen, fogait összeszorítva.
-Messzire tőled! Te nem vagy tiszta fialás, baszd meg! - feleltem hangosan.
-Mondd ezt ki még egyszer, és akkor tutira kinyírlak!
-Nincs ki a négy kereked!

BUMM!!!
Sikítva riadtam fel a rémálomból, amelyben Justin megölt. Nagyon örültem, hogy nem volt valóság. Felültem, ekkor vettem észre, hogy a ház urának az ágyában fekszem, ő pedig az ágy végében, egy fotelban ülve nézi, mit csinálok éppen. Amikor a szemeibe néztem, kezét végigsimította a fotel karfáján és megmarkolta a végét.

-Jó reggelt! - üdvözöltem mosolyogva, bár még a rémálom miatt eléggé ijedt voltam.
-Neked is. - felelte komoran, majd egyik lábát rárakva a másikra a kezébe vett egy kristálypoharat, kóla volt benne és pár jégkocka, belekortyolt, majd letette a poharat - Amíg te aludtál, azon gondolkodtam, hogy mivel engesztelhetnél ki.
-Valóban? - kérdeztem magasra emelt szemöldökökkel - És jutottál valamire?
-Ó, igen! Szépen lezuhanyzol, felveszed azt, amit kikészítek neked, és az ágyamon tartózkodva vársz rám. Nem alszol el, nem mész sehova, maximum inni és a mosdóba.
-És ha nemet mondok? - kérdeztem kihívó tekintettel mosolyogva, mire elbazsalyodott, felállt és odasétált hozzám, egy mozdulattal a hasamra fektetett és fölém mászva a fülemhez hajolt.
-Akkor jön a kellemetlenebb verzió és elverem azt a formás hátsódat! - duruzsolta a fülembe, majd lemászott rólam, a fenekemre csapott, aztán távozott a szobából.
-De legalább nem akar egyből elpáholni. - mondtam ki hangosan a gondolatomat, majd felkeltem és a fürdőszobába sétáltam.

A mosógépen várt rám az öltözékem, odamentem és megnéztem: fekete, csipkés fehérnemű szett, és fölé akasztva egy selyemköntös, szintén fekete.

-Este nyolcra főzz valami finomat! - kiabált be Justin, ugrottam egyet ijedtemben - A pultra kiraktam egy mobilt, bármi baj van, fel tudsz hívni!
-Jól van, de én nem tudok egy receptet sem fejből! - ordítottam vissza, amire kuncogást kaptam, mint választ.
-A telefonon van net! Na, én mentem. - jött oda hozzám, a falhoz nyomott és mohón megcsókolt, egy halk nyögést is hallatott, amikor a hajába túrtam, elengedte ajkaimat és ismét nyögött egyet - Érdemes lesz hazajönni!
-Ha már főzök neked valamit! - kuncogtam fel, mire elmosolyodott - Menj, nehogy elkéss.
-Én sohasem kések, cica! A többiek érnek oda hamarabb! - kacsintott egyet, adott egy csókot, majd szó nélkül távozott.
-A köszönést még gyakorolni kell. - kuncogtam el magam, Justin hirtelen támadása kellemes meglepetés volt a számomra.

Ránéztem a falon lógó órára: mindjárt negyed tizenkettő. Még bőven van időm főzni, ha gyorsan találok egy jó receptet.
Pár perc alatt lezuhanyoztam, majd felvettem a szettet, de a selyemköntös helyett Justin fürdőköntösét vettem fel, nehogy azt a drága holmit koszoljam össze. A konyhába siettem és egyből felmentem a telefonon az internetre, először a hazai ízek között kerestem valami egyszerűt, de finomat, viszont semmi érdekeset nem találtam, így áttértem a külföldi receptekre. Egy magyar receptet találtam a legjobbnak: csirkepaprikás nokedlivel. Gyorsan hozzáfogtam, egyszerre csináltam mindent, hogy teljesen kész legyek mindennel, ritkán főzök, így minden kétszer annyi időbe telt, épphogy végeztem a főzéssel, teríthettem is meg az asztalt, kiraktam a tányérokat, tálaltam az ételt, majd bementem a selyemköntösért. Éppen felvettem, amikor megérkezett Justin, felvettem a később megtalált magassarkúmat, és a konyhába siettem.

-Pontos vagy, cica! - jött oda hozzám, a lehető legfeltűnőbben végigmért, majd magához húzott, homlokát enyémhez nyomta - Ahogy én is!
-Pontosan! - kuncogtam, kezemet mellkasára tettem és kartávolságra toltam magamtól - Ha már megfőzetted velem a kaját, ne hagyjuk kihűlni!
-Igenis! - tisztelgett egy rövidet, utána odament az egyik székhez és kihúzta... nekem!

Gyorsan leültem, mielőtt meggondolta volna magát, helyet foglalt velem szemben, jó étvágyat kívántunk egymásnak és enni kezdtünk. Elég közel ültünk egymáshoz, így a szabad kezét arra használta, hogy az én combomat simogassa és fogdossa. Tudtam, mire megy ki a játék, de nem zavart, hiszen amikor elment, akkor is nyilvánvaló volt, hogy szexre vágyik a drága. Az egész vacsorát így töltöttük, közben kérdezgettem, merre járt, kértem, hogy meséljen magáról, teljesen nyitott volt, és megtette nekem azt a szívességet, hogy nem beszélt a véres dolgokról evés közben. És az tetszett a legjobban, hogy ő is érdeklődött irántam, bár teljesen úgy nézett ki, mint aki tudta rég a választ a kérdésekre. Szépen, nyugodtan (egy óra alatt) megettük a vacsorát, ami mellesleg teljes mértékben ízlett mindkettőnknek, utána felálltam, hogy leszedjek mindent az asztalról.

-A terítőt hagyd rajta. Utána menj a szobámba, és ki ne gyere, majd bemegyek érted! - felelte, tudtam, hogy valamiben sántikál, de nem foglalkoztam vele, hagytam, hogy meglepjen.

Eleget tettem a kérésének, a tányérokat elraktam, a terítőt otthagytam, ittam egy kis vizet, majd Justin szobájába vonultam. Amíg ő szervezkedett, én megcsináltam a hajam, kifésültem, majd formát adtam neki, mire bejött, szexibb voltam, mint valaha.

-Ejha, de kicsípted magad! - kuncogott fel, de nem a frizurámra célzott, hanem a "ruhára", amit ő választott nekem, odajött, egy fekete kendő volt a kezében - Fordulj!

Megfordultam, mire a szememre kötötte a kendőt, jól megszorította, majd irányítva visszavitt a konyhába. Mögém sétált és levette rólam, egy apró kis torta látványa fogadott, amikor kinyitottam a szemem. Két kar fonódott körém hátulról.

-Boldog születésnapot utólag, cica! - duruzsolta Justin a fülembe, majd ajkait vállamra nyomta - Még tegnap megleptelek volna, azért mentem el, de keresztbe húzták a számításomat.
-Köszönöm szépen, Justin. - fordultam felé - Bevallom, eddig utáltam a születésnapokat, de te most szebbé tetted, köszönöm!
-Nincs mit!

Odamentünk a kis tortához, meggyújtott rajta pár gyertyát, elfújtam, de nem kívántam semmit, nem volt semmi olyan, amit kívánhattam volna. Egy újabb kis beszélgetés mellett ettünk a tortából, utána jöttek az ajándékok. Kaptam tőle egy pár bőrkesztyűt, egy sisakot és egy dzsekit, persze mind fekete volt, azt mondta, mostantól motorral járunk be a suliba. Suli, mintha ezer éve nem jártam volna ott. Mi lehet a srácokkal? Velük is régen beszéltem. Azóta már ők is megutálhattak.
Sütizés és ajándékozás után jött a legjobb rész: a szex.

-Majd holnap elrakunk mindent. - mondta Justin, majd megfogta a kezem - Holnap, azaz ma iskola, sietnünk kell.
-Már elmúlt éjfél? - néztem körbe egy órát keresve, Justin megmutatta a telefonján az időt - Ez esetben nincs vesztegetni való időnk!
-Ezt már szeretem! - mondta, majd a falhoz nyomott és elkezdte az előjátékot.

3 megjegyzés:

  1. Wáááááóóó!!! Nagyon jó lett!! <3
    Imádom!!!! ;)
    Hamar a kövit!!!!! :-D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jo lett, mint mindig!:) Varom a kovit.

    VálaszTörlés
  3. extrémhiperszuperfantasztikus lett *-*
    siess a kövivel. :))

    VálaszTörlés